Saturday, June 27, 2015

ORLY - Glowstick

Hey Mädels,

neben Pastellgelb finde ich Neongelb auch ziemlich toll. Deswegen war es auch nur eine Frage der Zeit, bis ORLY - Glowstick bei mir einziehen durfte. Glowstick ist das Neongelb par excellence. In natura ist es noch viel knalliger, etwas heller und definitiv leuchtender, als es auf den Bildern rüberkommt. Meine Kamera war nur leider total überfordert. 
Ich trage hier zwei Schichten Glowstick über einer Schicht OPI Natural Nail Base Coat - Put A Coat On!.

Ich bin verliebt. Es gibt doch nichts über einen Neonlack, der wirklich neon ist. Solltet ihr noch auf der Suche nach dem perfekten Neongelb sein, dann schaut euch Glowstick unbedingt an.

Was haltet ihr von Glowstick? Und was sind eure neonfarbenen Favoriten?

___________________________
Hey gals,

it's not only that I love a good pastel yellow. I love me a bright neon yellow as well. And ORLY - Glowstick is the neon yellow par excellence. It's a lot brighter, lighter and more luminous in real life. My camera was a bit overextended.
I'm wearing two coats of Glowstick over one coat of OPI Natural Nail Base Coat - Put A Coat On!.

I'm in love. Neon polishes that are actually neon are the best. If you're looking for a bright neon yellow, Glowstick is the one for you.

What do you think of Glowstick? Which neon polishes are your favorites in general?

Daylight
Daylight
Thank you so much for looking in! Can't wait to read your thoughts!
Danny