Sunday, April 5, 2015

OPI - Lost my Bikini in Molokini

Hi Mädels,

heute möchte ich euch OPI - Lost my Bikini in Molokini aus der OPI Hawaii 2015 Kollektion zeigen. 
Die Farbe ist ein wunderschönes Lila, welches mich wirklich überrascht hat. Eigentlich habe ich ein ganz normales Lila erwartet, wie ich es bestimmt schon 3-mal in meiner Sammlung habe. Aber dem ist nicht so. Lost my Bikini in Molokini ist ein ganz besonderer Farbton, der immer anders aussieht. Mal wirkt er knallig und richtig schön lila. Und manchmal wirkt er gedeckt und gräulich. Ich trage hier zwei Schichten.

Dies ist definitiv ein Lack, den man in natura gesehen haben muss. Von den Bildern her, hätte ich nie eine solche Schönheit erwartet.
Was haltet ihr von Lost my Bikini in Molokini? Habt ihr ihn vielleicht sogar schon?

__________________________
Hi gals,

today I wanna show you OPI - Lost my Bikini in Molokini from the OPI Hawaii 2015 collection.
This color is a gorgeous medium purple and it really surprised me. I expected a run-of-the-mill purple like some I already have in my collection. But this shade is a total stunner. In some lights it looks like a bright medium purple and in other lights it looks like a muted, greyish purple. I'm wearing two easy coats here.

This is definitely a polish, you have to see in real life to get its full beauty. From seeing the swatches, I haven't thought, I would love it so much.
What do you think of Lost my Bikini in Molokini? Do you have it in your stash?

Daylight
Daylight
Daylight
Thank you so much for looking in! Happy Easter to everyone!
Danny

*This was sent to me from pinkmelon.de*