Sunday, March 15, 2015

OPI - My Silk Tie

Hey Mädels,

ich möchte euch heute OPI - My Silk Tie aus der Fifty Shades of Grey Collection zeigen.
Der Lack ist ein helles Silber mit einem sehr streifigen Finish. Ich trage hier zwei Schichten.

My Silk Tie gefällt mir leider überhaupt nicht. Zum Einen sieht das Silber irgendwie platt aus und zum Anderen stören mich die Pinselstreifen. Natürlich hätte ich die letzte Schicht auch auftupfen können, aber wozu die Mühe?

Meine silbernen Favoriten sind OPI - My Signature is "DC" und OPI - Push and Shove.

Was haltet ihr von My Silk Tie?

__________________________
Hey gals,

I wanna show you OPI - My Silk Tie from the Fifty Shades of Grey Collection.
This is a pale silver with a streaky finish. I'm wearing two coats here.

I don't like My Silk Tie. It looks super dull and the brush strokes bother me a lot. Of cause I could have used a sponge for the last coats, but why should I?

My silver favorites are OPI - My Signature is "DC" and OPI - Push and Shove.

What do you think of My Silk Tie?

Daylight
Daylight
Thank you so much for looking in! Enjoy your sunday!
Danny