Friday, November 7, 2014

OPI - Miami Beet

Hi Mädels,

ich habe nun 6 von 8 Prüfungen hinter mir. Zwei kommen noch. Und dann habe ich endlich wieder mehr Zeit für die schönen Dinge, wie meinen Blog. 

Heute möchte ich euch erst mal OPI - Miami Beet aus der South Beach Spring/Summer 2009 Collection vorstellen. 
Die Farbe ist ein sehr beeriges Rot. Mich erinnert sie an eine rötliche Version von essie - Bahama Mama. In natura ist die Farbe tatsächlich noch etwas beeriger/pflaumiger, als sie hier auf den Fotos aussieht.
Der Lack ist einfach super schön und deckt mit zwei Schichten.

Wie gefällt euch Miami Beet? Ist das eine Farbe für euch?

_______________________________
Hi gals,

I'm done with 6 out of 8 exams. Two are yet to come. But then I've finally completed my degree. And I will have more time for the bright side of life again.

Today I wanna show you OPI - Miami Beet from the South Beach Spring/Summer 2009 Collection.
Its color is a lovely berry red. It looks to me like a more reddish version of essie - Bahama Mama. However Miami Beet is a little bit more berry/plum-y in real life that it looks on this picture.
I really like this color and it's opaque in two coats.

What do you think of Miami Beet? Do you like it?

Daylight
Thank you for looking in! Hope you're having a lovely weekend!
Danny