Thursday, November 13, 2014

essie - take it outside

Hi Mädels,

ich möchte euch heute essie - take it outside aus der Dress To Kilt Fall 2014 Collection zeigen.
Die Farbe würde ich als helles, taupe-iges Grau beschreiben. Ich trage hier zwei Schichten

Essie ist bekannt für taupe-farbene Lacke. Deswegen habe ich die ähnlichsten in meiner Sammlung mit take it outside vergleichen. Den Vergleich hatte ich euch auf Instagram auch zeitnah gezeigt.

Wie findet ihr take it outside? Mögt ihr diese Art von Farbe?

___________________________
Hi gals,

today I wanna show you essie - take it outside from the Dress To Kilt Fall 2014 Collection.
The color is a light and taupe-y grey. I'm wearing two coats.

Essie seems to love doing these colors, so I compared the ones I had in my collection with take it outside. I've shown you this comparison on Instagram promptly after that collection came out.

What do you think about take it outside? Do you like this kind of colors?

daylight
take it outside      -      miss fancy pants     -      chinchilly
chinchilly     -     miss fancy pants     -     take it outside
Thank you for looking in! Have a wonderful weekend!
Danny