Sunday, November 16, 2014

Deborah Lippmann - Va Va Voom

Hi Mädels,

nicht nur, dass ich das Lied von Nicki Minaj super gut finde. (Ja, ich gestehe, ich bin ein Nicki Minaj Fan.) Nein, auch der Lack von Deborah Lippmann in der Farbe Va Va Voom ist echt spitze. 

Ich würde Va Va Voom als bläulich-transparente Base mit bläulichem holografischem Glitzer und größerem, silbernem holografischen Glitzer. Allerdings ist das Blau des Lacks eher ein Blurple als ein reines Blau.
Ich trage hier eine Schicht von Va Va Voom über OPI - Do you have this Color in Stockholm?.

Dieser Lack ist so unglaublich schön und dimensional. Leider könnte ich seine ganze Pracht nicht in den Bildern einfangen.
Was haltet ihr von Va Va Voom?

_________________________
Hi gals,

it's not only that I love the song from Nicki Minaj. (And yes, I love her!) I really love this polish from Deborah Lippmann in the color Va Va Voom as well.

I would say, Va Va Voom has a blue-tinted clear base with small blue holographic and bigger silver holographic glitters in it. However the blue is more like a blurple than a true blue.
I'm wearing one coat of Va Va Voom over OPI - Do you have this Color in Stockholm?.

This polish is so incredible pretty and dimensional. I wasn't able to capture the whole gorgeousness.
What do you think of Va Va Voom?

daylight
daylight
Thank you for looking in! Take care!
Danny