Saturday, September 13, 2014

OPI - How great is your Dane?

Hi Mädels,

heute möchte ich euch OPI - How great is your Dane? aus der OPI Nordic Kollektion zeigen. 
Die Farbe würde ich als dunkles, gräuliches und kühles Braun beschreiben. Mit zwei Schichten ist der Lack deckend. Auf dem Ringfinger trage ich OPI - My Voice is a little Norse.
Und oh mein Gott, was soll ich sagen? Aber ich bin verliebt. Dieser Lack ist so schick und genau mein Geschmack und dabei nicht so hart wie z.B. ein richtiges Schwarz.

Was haltet ihr von diesem Schätzchen? Könnt ihr meine Begeisterung nachvollziehen?

__________________________
Hi gals,

today I have OPI - How great is your Dane? from the OPI Nordic Collection for you.
The color is a dark, greyish and cool-toned brown. It's opaque with two coats. On my ring finger I'm wearing OPI - My Voice is a little Norse.
And oh my gosh, I love this polish. It's so chic and elegant and totally up my alley. And it's not as hard as a plain black.

What do you think about this little poppet? Do you understand my enthusiasm?


Daylight
Thank you for looking in! Can't wait to read your comments!
Danny