Friday, August 22, 2014

Dance Legend - Wazowski

Tag die Damen,

ich möchte euch heute Dance Legend - Wazowski aus der Chameleon Kollektion vorstellen.
Der Lack changiert von Grün über Blau hinzu Gold. Zudem hat er ein metallisches Finish und deckt mit zwei Schichten. Der duochrome Effekt ist in natura noch deutlich stärker. 
Ich trage hier keinen Top Coat, da dieser den Effekt mindert. Und auch ohne Top Coat glänzt der Lack und auch nach 4 Tagen habe ich nur leichte Tip Wear und keine Absplitterungen. 

Ich bin verliebt. Glücklicherweise ist Wazowski nicht so streifig, deswegen hat mich der Lack vollkommen überzeugt.
Wie gefällt er euch? Wäre er was für euch?

__________________________
Hello there,

today I wanna show you Dance Legend - Wazowski from the Chameleon Collection.
It changes from green to blue to gold. And Wazowski has a metallic finish and is opaque in two coats. The duochrome-y effect is a lot stronger in real life.
I would recommend wearing this without a top coat. I tested it and it minimized the effect. And after four days of wearing it, I only have super tiny bit of tip wear and it still didn't chipped.

I love this polish. And fortunately Wazowski isn't super streaky.
How do you like this one? Would you like to wear it?


Daylight
Daylight
Daylight
Thank you for looking in! Have a lovely weekend.
Danny