Friday, February 14, 2014

Happy Valentine's Day!

Hi Mädels,

ich wünsche euch einen schönen Valentinstag. Ich hoffe, ihr macht euch heute einen schönen Tag - ob zu zweit, alleine oder mit Freunden. Habt ihr heute was besonderes vor?

Ich trage heute passend zum Thema China Glaze - Empowerment mit OPI - Minnie Style.
Nachdem meine erste Flasche Minnie Style leider die viereckigen Partikel enthielt, habe ich nun eine ohne diese Partikel. Und es gefällt mir gleich viel besser.

Was tragt ihr heute auf den Nägeln?

_________________________
Hi gals,

Happy Valentine's Day to you. I hope, you're having a lovely day. No matter if you will be spending it alone, with your boyfriend or your friends. Do you have any specific plans?

I'm wearing - matching the theme - China Glaze - Empowerment with OPI - Minnie Style on top.
After my first bottle of Minnie Style had these ugly square particles in there, I'm super happy this bottle hasn't. I think, this polish is so much prettier without these square pieces.

What do you have on your nails?
Daylight
Thank you for looking in! Kisses!
Danny