Monday, December 23, 2013

essie - Sable Collar

Hi Mädels,

ich bin für ein paar Tage nun wieder zuhause und wollte ich zeigen, was ich die letzten Tage auf den Nägeln hatte. (Bitte ignoriert, dass der Lack schon so raus gewachsen ist.)
Essie - Sable Collar hat eine recht komplexe Farbe. Ich würde sie als pflaumiges Taupe mit rotem/pinkem Schimmer beschreiben. Deckend war der Lack nach zwei Schichten.

Ich finde die Farbe wirklich schön und kann auch sehr gut verstehen, warum sie so gehypt wird. Dennoch ist Sable Collar nur mein dritter Favorit aus der Shearling Darling Kollektion.
Wie gefällt euch der Lack?

________________________
Hi there,

I'm finally home for a few days and I wanted to show you, what I have on my nails for four days now: essie - Sable Collar. (Please ignore that the polish has grown out a bit.)
Sable Collar has a really complex and interesting color. I would describe it as a plumy taupe with reddish/pinkish shimmer. It's opaque after two coats.

I really like this color and I understand why it's that hyped. But it's only my third favorite from the Shearling Darling Collection
How do you like it?
Daylight
Thank you for looking in! Hope you will have a wonderful day tomorrow!
Danny