Tuesday, July 30, 2013

OPI - Don't Pretzel My Buttons

Hi ihr,

ich hatte mal wieder Lust auf einen Nude-Lack und habe OPI - Don't Pretzel My Buttons von der Germany Collection aus meiner Schublade gekramt. In der Flasche sieht der Lack auch wirklich schön aus. Nur auf meinen Nägeln gefällt mir der Lack nicht. Der gelbe Unterton beißt sich mit meinem Hautton. Schade...

Auf den Bildern sehrt ihr zwei Schichten und trotz des kleinen Pinsels, war der Auftrag sehr angenehm.

Tragt ihr eigentlich gerne Nude-Lacke? Bevorzugt ihr gelbe oder rosane Untertöne?

__________________________
Hi there,

it was time for a pretty nude again. So I grabed OPI - Don't Pretzel My Buttons from the Germany Collection. I love how it looks in the bottle. But unfortunately I don't like it on my nails. It's too yellow and beige for my skintone. Too bad...

I'm wearing two coats and even though I have a mini-bottle with a mini-brush the application was quite nice.

Do you wear nude polishes? And do you prefere them with pink or yellow undertones?
Daylight
Thank you for looking in! Have a wonderfull day!
Danny