Sunday, January 13, 2013

SHIMMER - Taylor

Hi Mädels

ich möchte euch heute SHIMMER - Taylor vorstellen. Taylor hat eine rot-lilane Jelly Base und rot, blau, grün und, ich glaube, schwarze Glitzerpartikel.
Auf dem ersten Foto trage ich drei Schichten Taylor. Man kann den Lack durchaus so tragen, aber viel schöner finde ich ihn als Top Coat über einem anderen Lack.
Auf dem zweiten Foto trage ich eine Schicht Taylor über OPI - Honk If You Love OPI. Wie ich finde, eine super Kombination.

Wie gefällt euch Taylor? Wäre er was für euch und wie würdet ihr ihn tragen?

______________________

Hi gals,

today I wanna show you SHIMMER - Taylor. Taylor has a reddish-purple Jelly Base and red, blue, green, and I think, black glitter.
On the first picture I'm wearing three coats Taylor on its own. In my opinion it's wearable but I prefere it over other polishes.
On the second picture it's one coat of Taylor over OPI - Honk If You Love OPI. And I love this combination.

How do you like Taylor? And would you wear it on its own or over other polishes?
3 coats on its own - daylight
1 coat over Honk If You Love OPI - daylight
Thanks for looking in! Take care and thanks for commenting!
Danny
*PR-Sample*