Saturday, September 29, 2012

essie - Miss Fancy Pants

Hi Mädels,

essie - Miss Fancy Pants aus der aktuellen Stylenomics Collection ist ein sehr schönes Grau mit leichtem Braun-/Beigestich. Man konnte es also als sehr gräuliches Taupe bezeichnen. Oder auch als Greige, was es wohl am besten trifft.

Miss Fancy Pants war mit zwei Schichten deckend und der Auftrag war sehr angenehm. 
Eigentlich wollte ich mir diesen Lack nicht kaufen. Hatte mich für zwei andere aus der Kollektion entschieden. Ich dachte, ich hätte so eine Farbe schon. Aber in direktem Vergleich habe ich keinen vergleichbaren Lack in meiner Kollektion finden können. Am nächsten kommt ihm noch OPI - Over The Taupe. Dieser ist allerdings deutlich wärmer und bräunlicher.

Wie findet ihr Miss Fancy Pants und auf welche Lacke aus der Stylenomics Collection habt ihr es abgesehen?

______________________

Hi girls,

essie - Miss Fancy Pants from the current Stylenomics collection is a super pretty grey with a hint of brown or beige. You could call this a very greyish taupe or a greige. And in my opinion "greige" is the perfect descriptio.

Miss Fancy Pants was opaque in two coats and the application was easy.
I wasn't planing on getting this. I though I have something similar in my collection. And so I choose two other colors from that collection. But now that I have it I wasn't able to pic a dupe out of my other polishes. The closest one is OPI - Over The Taupe. But that one is a lot warmer and browner.

How do you like Miss Fancy Pants and what polishes did you choose from the Stylenomics collection?
Daylight
Sunlight

Thanks for looking in! Take care and have a nice weekend!
Danny
*sponsored*