Sunday, June 10, 2012

Zoya - Sooki

Hi ihr,

heute ist ein ganz besonderer Tag: heute startet die 5. Staffel von True Blood. ;-)
Ich bin ein wirklich großer Fan der Serie und von Eric Northman. Und deshalb habe ich heute für euch Zoya - Sooki aus der Summertime Collection von 2011.
Die Farbe ist ein kräftig leuchtendes und kühles Rot. Ich würde es als Erdbeerrot bezeichnen. Im Sommer ist Sooki mein Lieblingsrot.

Mit zwei Schichten war Sooki deckend. Und ich muss zugeben, dass ich den Lack nur wegen des Namens gekauft habe. Aber glücklicherweise besitze ich sonst nur Kirsch- und Tomatenrot.

Wie findet ihr den Lack? Und was noch viel wichtiger ist: seit ihr auch Trubies?

_______________________

Hi girls,

today is a very special day: season 5 of True Blood starts today. ;-)
I am a huge fan of this series and of Eric Northman. And this is why I'm wearing Zoya - Sooki from the Summertime Collection of 2011 today.
Its color is a bright vivid cool toned red. I would describe it as a strawberry-red. It's my fave red for the summer time.

Sooki was opaque in two coats. And I have to admit that I bought this polish only because of its name. But fortunately I don't have a beautyful red like this. My orther reds are als cherry and tomato reds.

Do you like this polish? And what is of more importance: are you a real Trubie too?
Daylight
Sunlight
Thanks for stopping by. Take care and enjoy the season 5.
Danny