Tuesday, May 1, 2012

Hot Pink & Coral Comparison

Hi ihr,

ich wünsche euch einen schönen 1. Mai und hoffe, dass ihr das schöne Wetter genießen konntet.
Hier habe ich einen kleinen Vergleich von meinen drei Coral-Lacken und meinen vier knalligen Pinks
Da mich einige von euch gefragt haben, wie essie - Watermelon im Vergleich zu meinen Pinktönen aussieht, hat mir die tolle LadyF1y netterweise einen Swatch von dem Lack zu geschickt, damit ich ihn euch im Vergleich zeigen kann. Meiner Meinung nach ist Watermelon eher ein Coral als ein normales Pink. 
Ich hoffe, die Bilder sind aussagekräftig und helfen euch weiter.
________________________
Hi gals,

I hope you had a nice 1st May and you have been able to enjoy this sunny weather. 
Today I did a comparison of my coral and my hot pinks.
Because some of you asked if essie - Watermelon looks a lot like my pinks, LadyF1y send me a swatch of it, so I can compare it for you. In my opinion Watermelon looks more like a coral than a normal hot pink. 
I hope these pictures are significant and may help.


1. Corals
China Glaze - High Hopes, essie - Peach Daquiri, OPI - My Chihuahua Bites!
Daylight
Daylight Lamp

2. Hot Pinks
China Glaze - Pink Voltage, essie - Bachelorette Bash, OPI - Strawberry Margarita, OPI - Party in My Cabana
Daylight
Daylight Lamp

3. essie - Watermelon in comparison
essie - Watermelon (swatch)
essie - Watermelon (swatch), OPI - My Chihuahua Bites!


Welcher Lack gefällt euch am besten? Und was ist euer Lieblingspink bzw. -coral?

____________________

Which shade do you like the most? And what pink and/or coral is your fave?

Thanks for watching. Take care.
Danny