Friday, July 8, 2011

Catrice - Up In The Air

Es ist schon wieder passiert...

Ich habe mich schon wieder in einen Catrice Nagellack verliebt. Ich weiß auch nicht, aber die Lacke, die ich von Catrice habe, sind echt alle wunderschön! Diesmal habe ich Catrice - Up In The Air für euch.
Die Farbe ist ein schmutziges Hellblau mit fliederfarbenem Unterton. Leider sieht man das Flieder auf den Bildern nicht.
Dies sind zwei Schichten. Der Lack ließ sich super auftragen und war auch erstaunlich schnell trocken. 
Ich kann Up In The Air also nur weiterempfehlen. Und für mich ist dieser Lack ein Ersatz für China Glaze - Secret Peri-Wink-Le, den ich leider nicht besitze. (Ich kann aber nicht sagen, ob es Dupes sind.)

Was sagt ihr? Wie gefällt euch Up In The Air? Und welches ist euer Lieblingsnagellack von Catrice?

___________________________

It happend again...

I fell in love with a Catrice nail polish. I really love all my polishes from Catrice. They have so good quality and I love the colors. And they are 2,50€ for 10ml. This time it was Catrice - Up In The Air.
The color is a dirty and pale blue with lilac undertones. I would say, it's a pretty periwinkle. Unfortunately you can't see the lilac tones on my pictures.
This was two coats. The application was very great and it dries in minutes.
I can highly recommend the polishes from Catrice. And Up In The Air is my alternative for China Glaze - Secret Peri-Wink-Le, which I don't own. (But I cannot say if they are real dupes.)

What do you think? How do you like Up In The Air? And if you have Catrice, what is your favorite polish from them?

Danny